only god
only god

فقط خدارو دوس دارم


گفتم نرو...

 

گفتم نرو پرپر میشم

گفتی: میخوام رها باشم

گفتم: آخه عاشق شدم

گفتی:میخوام تنها باشم

گفتم: دلم

گفتی: بسوز

گفتی: یه عمری باز هنوز

گفتم: پس عمرم چی میشه

گفتی: هدر شد شب و روز

گفتم: آخه داغون میشم

گفتی: به من خوش میگذره

گفتم: بیا چشمام تویی

گفتی: آخر کی میخره

گفتم: منو جنس میبینی؟

گفتی: آره بی قیمتی

گفتم: یه روز کسی بودم

با من نکن بی حرمتی

گفتم: صدام میمیره باز

گفتی: با درد بسوز بساز

گفتم : حالا که پیر شدم

گفتی: که از تو سیر شدم

گفتم: تمنا میکنم

گفتی: میخوام خردت کنم

گفتم: بیا بشکن تنو

گفتی: فراموش کن منو

ـــــــــــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

sara ghamgin
ساعت14:02---30 فروردين 1391
chera inghad matlabat gham dare?baba yekam khoshhal bash

vorojak
ساعت9:56---30 فروردين 1391
khaste nabashy

حاج خانوم
ساعت19:06---28 فروردين 1391
بسیار عالـــــــــــــــی
پاسخمرسی اجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,

  توسط hassan  |
 

 



سلام دوستان گلم من حسن هستم 17 سالمه بچه بوشهرم و در حال حاضر در یزد زندگی میکنم از اینکه بر بنده حقیر منت گذاشتین و وبلاگ منو برای دیدن انتخاب کردین بسیار سپاسگزارم از شما دوستان میخام بعد از خوندن مطالب نظر قشنگتونو بذارین ممنون میشم مرسی از انتخاب وبلاگ من
perspolisiran17@yahoo.com


 

 

 توجه توجه توجه توجه توجه
 وروجکه مانلی
 مطلب اموزنده
 انیشتن و چارلی چاپلین
 داستان مرد جوان
 عشق پیرمرد
 دلم گرفته اسمون ...
 به نام خداوند
 وقتی که...
 بخشش...
 زنان بیچاره الهی....
 دفتر عشق
 خواهش میکنم اینو تا اخر بخونید...
 گفتم نرو...
 امسال هم گذشت
 قاب عکس
 جمعه یعنی ...
 ای مهدی (عج)...
 مهدی می اید...
 دوستت دارم...
 تیم محبوبممممممممم

 

ارديبهشت 1391
فروردين 1391

 

hassan

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only god و آدرس hassan13731373.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شانلی چت
فروشگاه نقاشی
حرفهی بارانی
سکوت تنهایی
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 14253
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


ع کد اس ام اس تصادفی -->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 14253
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

dir="ltr">

<-PollName->

<-PollItems->


ورود به چت روم: